Dreamnote

Konstigaste drömmen.

Publicerad 2014-01-15 20:53:18 i Vardag,

Hej och hallå! Dags för en uppdatering nu kände jag. Haha, så mycket för att börja blogga igen. Jag förbättrar mig åtminstone. 
Idag tänkte jag hur som helst prata (skriva?) om drömmar. Jag brukar alltid lyssna på folk när de berättar om nattens drömmar och tänka: "Jag drömmer aldrig så konstiga drömmar."
Såklart så fick jag äta upp mina egna ord.
För två nätter sedan drömde jag att någon (vet inte vem, men någon jag tyckte om mycket) hade blivit misshandlad och höll på att dö. Personen hade blivit tunn som en såndär tygdocka som man övar att släcka eld på, om en person skulle brinna. Jag var oerhört samlad och försökte få personen att hålla sig vid liv och visste av någon anledning att Chris Martin skulle komma och rädda oss. Han kom i en brandbil med fullt alarm på och jag lyfte upp personen och snubblade fram till brandbilen, som märkligt nog såg ut som en buss inuti. När jag väl satte mig ner i bussen så bröt jag ihop totalt och skrikgrät, det var verkligen traumatiskt. Men han var min "knight in shiny armour". 
Sedan inatt drömde jag att jag träffade hela Coldplay (fast de var bara tre?) efter en konsert med dem på en cirkus(?) och de var Halloweenklädda. Jag tog selfies med dem, inklusive blåsa-upp-kinderna-selfie, när de gick iväg och jag tittade på bilderna började nederläppen darra och tårarna rinna. Chris såg mig och insåg att jag var deras största fan, så jag fick en röd Fiat, som skulle ges till en av deras fans. 
Då frågar jag mig, eftersom drömmar är en blandning av intryck från dagen innan och sånt som kommer hända, vilket av det, det var? Jag menar... jag hade ju inte riktigt föreställt mig att Chris Martin skulle rädda mig med en brandbil, och det kommer ju sannolikt inte hända heller. 
 
 
En bild på mig och min bror innan den magiska Coldplay-konserten 30 augusti 2012.

Kommentarer

Postat av: Samuel

Publicerad 2014-01-20 00:40:15

<3

Svar: <3
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela