Dreamnote

Because I'm worth it

Publicerad 2014-01-22 08:56:25 i Vardag,

Idag har jag fått en härlig sovmorgon till halv tolv, men passar istället på att gå upp för att plugga demokrati, som vi ska ha prov på, på torsdag. Jag tyckte att det var väldigt skönt att sitta med täcket runt mig när jag vaknade så jag fixade frukost på sängen till mig själv med te, juice, yoghurt och flingor och en fruktsallad. :)
Ikväll är det dags för Adriannas projektkonsert på muséet, det ska bli mysigt med lite cello! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela