Dreamnote

Trötter

Publicerad 2014-02-11 21:39:40 i Vardag,

Konstigt nog, så har jag de här två första dagarna i veckan av schemalagt pluggande kunnat lägga mig i tid. 
Nu är klockan 21:24 och jag har borstat tänderna, tvättat ansikte och har på mig pyjamasen. Wow. 
Är imponerad av mig själv. På riktigt alltså! Jag behöver verkligen sömnen och lyckas bli klar tidigt. Idag har jag iofs inte lagt in något plugg på kvällen i mitt schema i och med att jag kommer hem kl 8 på tisdagar efter symfonin, så pluggandet blev klart innan jag åkte dit.

Igår natt sov jag med långa pyjamasbyxor och nattskjorta (ja, nattskjorta, som typ Madicken har, en randig med långa ärmar och knäppning en bit där fram!) och inatt kommer jag nog till och med ha raggsockor på mig. Jag fryser så lätt!

Kan ha sett ut något liknande som det här när jag spelade idag: (Trötter från Snövit ni vet.) 
 
och så en favorit i repris då: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela