Dreamnote

Söndagssol

Publicerad 2014-02-02 12:24:27 i Vardag,

Snön håller på att smälta bort här! Det är sol och plusgrader. Men så fint det är med solstrålarna som tittar in!
 
Jag försöker plugga lite med accompanjemang av mamma som slipar nere i hennes och pappas sovrum, som de ska göra om, med inbyggda garderober och nya tapeter och grejer. Det är som att hon har dragit fram en oerhört trimmad mixerstav, och mixar hundrafemtielva frysta jordgubbar. Eftersom deras rum är precis under mitt och man nästan känner vibrationerna i rumpan när man sitter inne hos mig har jag flytt in till min systers rum för att kunna koncentrera mig något mer.
Det är fika snart, yaaaaam! 
 
 Så sant! Båda två!
 
                      
Kanske skulle köpa ett sånt här mobilskal? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela