Dreamnote

I Gbg med bästa

Publicerad 2014-02-08 20:21:21 i Vardag,

Idag var jag i Göteborg och gick runt i affärer med Johanna och Matilda. Jag hittade inte ett enda plagg först som jag ville köpa, jag hade egentligen också åkt med för att vara sällskap, eftersom jag försöker spara så mycket pengar som möjligt varje månad till studentresa och annat. Men jag hittade ändå till slut några saker på otrolig rea, som jag känner mig väldigt nöjd med!
Jag har flera shorts och kjolar som är höga i midjan, men inte några tröjor som passar i längden, jag får alltid stoppa in dem. Så jag gick runt och letade billiga "magtröjor". Gillar egentligen inte att köpa saker jag inte kan ha direkt, men jag köpte ett jättefint (tycker jag) kort linne på top shop, det som är på bilden, för 100kr, från början kostade det 399! Där köpte jag två till enkla, korta linnen billigt, en är persikofärgad med tunna band och det andra är ribbat och rött. Jag kommer använda dem mycket med, de är bara att dra på sig så blir man färgglad! Sedan spontanprovade jag den stickade tröjan på bilden på Bikbok, så pang så köpte jag den. Vi alla tre hade reaplagg som vi ville köpa och fick 3 för 2, så den kostade bara 67! Lite smålycklig, ska ta med den till fjällen och mysa. 
 
Inte alls min grej med selfies mot spegeln, men ni får stå ut med det! Kameran är på laddning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela