Dreamnote

Dag 2 av stressiga veckan

Publicerad 2014-02-11 16:13:55 i Vardag,

Hittills idag har jag hunnit med två power-naps, 15min innan jag gick till skolan imorse och 20 min när jag var hemma på lunchen. Jag har druckit två koppar kaffe och ätit bra. Ändå är energin i botten. Väldigt olägligt.
Alltid när jag har (för) mycket att göra kommer huvudvärk och obotbar trötthet, jag blir okoncentrerad och allt som finns i huvudet är tanken på min varma goa säng hemma. Det fluffiga täcket och kudden... Kudden som är den bästa i världen och som jag fick i konfirmationspresent av min bror och syster, som provade varenda kudde i hela köpcentret för att hitta den rätta. 
Men!...(ja, det kommer faktiskt ett "men!")
Men! Jag har skrivit ett schema "efter vilket jag lyder troget som en hund". Den tar bort stressen något. Jag vet exakt var jag ska göra för varje dag. Idag står det att jag ska skriva opponering och läsa igenom min egen presentation och sammanfattning av gymnasiearbetet som vi ska redovisa imorgon. Opponeringen är klar (tycker jag?) och min redovisning och sammanfattning känner jag får duga. Jag har med allt för man behöver för godkänt, och det är ju allt man kan få också. 
 
Såhär tänker jag mig att jag kommer se ut om 4 dagar.
Ska ju i och för sig sitta 12 timmar i bil så har inte så mycket annat att göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela