Dreamnote

Shot at the night

Publicerad 2013-09-27 23:05:00 i Vardag,

Hej. Ville bara säga att ni måste lyssna på the Killers nya singel. 
Den heter shot at the night och är asmegafetabra, precis som Killers brukar vara. 
Nytt album kommer i november, är taggad som en igelkott!! 
Deras nya album kommer heta Direct Hits och är gamla hits som de har gjort covers på.
De är sjukt bra på covers, lyssna på Four Winds! (orginal av Bright Eyes)
Four winds är en av mina favoritlåtar överhuvudtaget, magisk. Precis som Shot at the night.
Så klicka på länken här nedanfööör! Lägg 3 min på dem, det är de värda, minst! Fetbra video också.
 
http://youtu.be/X4YK-DEkvcw
 
 
Singelns omslag. Morsekod för: the killers - shot at the night
Lades upp utan förklaring på deras facebook-sida och folket fick gissa vad som var på G!
KÄÄÄRLEK TILL KILLERS OCH BRANDONS FANTASTISKA SÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela