Dreamnote

Rock på kväll

Publicerad 2013-09-23 20:59:15 i Vardag,

Jag lyssnar på Johnossi. Det är galet vad bra de är. Har lyssnat så sjukt mycket på dem nu det senaste.
Den nya plattan Transitions är ju ruskigt bra, speciellt Gone forever, E.M, Everywhere (with you man) och Mothership.
Jag hade så otroligt gärna haft den på skiva egentligen...
Får väl önska mig i julklapp eller något. För min egen budget har inte riktigt plats för det just nu.
 
Jag försöker också skriva lite på mitt gymnasiearbete. Det går långsamt.
Men nu har jag i alla fall någonting skrivet. Så möjligtvis långsamt framåt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela