Dreamnote

Öron, näsa, hals

Publicerad 2013-09-17 22:33:16 i Vardag,

Å, orkar inte. Orkar inte det här med att vara halvsjuk. halvdålig. Sjuk. 
Ont i halsen, ont i öronen som har lock från och till, en näsa som är tät. 
Slut i hela kroppen.
Jag vill ju träna! Jag vill ut och jogga, sätta igång och få megafetbra kondition.
Men det vill ju inte kroppen då. Jag brukar annars bli sjuk väldigt sällan.
Men nu har kroppen bestämt sig för att bli sjuk från och till i en månad. GAAAH!
 
Jag hälsade på Sofia och Emil i Uppsala i helgen. Då var jag inte sjuk ännu (tack gode gud). 
Så vi åkte i alla fall in till Stockholm i lördags och tittade på Jean Paul Gaultier "from the sidewalk to the catwalk" som är en utställning på design- och arkitekturcentrum som jag har velat se sedan jag för över ett halvår sedan fick reda på att den skulle bli till. 
Det var massa konsitiga och coola kläder, kreationer och korsetter som visades, bland annat madonnas legendariska korsett med strutar som är första bilden här! Allt var äkta orginal och aaaapspännande!
Check this out:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                   
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela