Dreamnote

Moving

Publicerad 2013-09-29 11:01:02 i Vardag,

Lyssna på Moving med Travis. Chris Martin (coldplays sångare) tipsade om den på Coldplays facebook-sida,
jag tänkte att visst, kan jag väl lyssna på då, för Travis är ju bra. Låten, Moving: sjukt bra.
 
Så, hemmahelg nu. Vi var på IKEA igår, köpte som vanligt fler saker än det var tänkt när vi gick in. 
Vi hittade ett jättesnyggt soffbord till mig, så vi tänkte skruva ihop det idag! 
Jag funderade först på om vi verkligen borde det, jag har ju massa körkortsteori att läsa. 
Men det kan nog vara skönt att få lite avbrott i det. Vi ska ju också ställa in skrivbordet som vi hade i arbetsrummet förut till mig, lite större än det jag har nu, mer plats att lägga saker som jag inte har någon plats till nu, och som istället hamnat på mitt soffbord. Som jag inte vill ha där. 
 
Det går framåt i alla fall i teoripluggandet. Men har fortfarande panik, det är ju inte så långt kvar nu... (!!!!)
 
 
Älskar koppen mamma och pappa köpte till mig i Frankrike i början av sommaren. 
Det är en tassel på den, hahaha! :D Det är så fint med koppar på något sätt. Jag gillar det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela