Dreamnote

Longing to London

Publicerad 2013-09-19 14:47:02 i Vardag,

Å, jaa, rubriken säger allt. 
Jag vill tillbaka till London. 
Eller egentligen kanske det inte är själva London jag längtar till. 
Men det var så härligt där. Vi gjorde det vi ville, vi bestämde. 
Jag mådde så himla bra, ja även om jag var lite halvsjuk. Men jag var glad.
Vi hade så kul, det var bara lycka skrivet över hela alltihop.
Så just nu, så vill jag tillbaka dit. 
 
Jag menar att jag tar tillbaka det där med att livet har lugnat ner sig lite. 
Det verkade så men, tydligen inte. Det snurrar fortfarande på i hundratrettio och upp och ner.
Tur att jag har go musik att lyssna på som lugnar ner mig mycket, och att jag har de där goingarna på bilden där nere som alltid ställer upp på att prata om allt möjligt konstigt.
 
Jag ska till Therese idag! Henne kan man också prata om allt möjligt konstigt med.
Vi har inte träffats på länge, det ska bli superroligt! :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela