Dreamnote

Vårprov, vårsol

Publicerad 2013-05-06 22:06:44 i Vardag,

Jag hade två stycken håltimmar mellan mina tre lektioner idag och har pluggat lite inför matteprovet imorgon Jag var också på teorilektion på körskolan efter skolan tillsammans med Linnea och Sofia.
 
Det här klippet borde ni titta på! Ellen DeGeneres och Alison Sweeny spelar Heads up! (spelet jag skrev om) i hennes program. Det är jätte kul! 
http://www.youtube.com/watch?v=PO_ezpX7DwY
 
och om ni vill, titta på det här klippet, det är ännu roligare! Det var innan Heads up! lanserades, Ellen och Ben Affleck (spelar i Pearl Harbour som jag såg för några veckor sedan) spelar typ samma sak fast med papperskort istället, olika dialekter. Jag skrattar nästan bara jag tänker på det. Ja, se hellre denna faktiskt om ni ska välja en!
http://www.youtube.com/watch?v=cWfs2GQQuuc
 
Snart är det långhelg, det kommer bli så sjukt GÖTT! Jag längtar! Men sedan kommer hundratals (tiotals i alla fall) nationella prov; franska, engelska, matte och dessutom ett ganska stort naturkunskapsprov plus en muntlig svenska redovisning. Jag får påminna mig hela tiden att "snart är det sommarlov, snart är det sommarlov"
Det är ju faktiskt helt underbart ute, idag hade jag på mig min tunnaste vårjacka och jag blev till och med varm när jag cyklade hem klockan 6 på kvällen. Det är tur i alla fall att tillsammans med alla prov på våren kommer också det fina vädret så man har någonting positivt att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela