Dreamnote

Lång dag

Publicerad 2013-05-14 22:37:10 i Vardag,

Det har varit en lång dag, med Engelska nationella prov på hör- och läsförståelse. Vi fick tillbaka resultatet på matteprovet och puh, det gick bra! Jag började lite smått på repetition av första kapitlet i matte och åkte på oboelektion. Sedan åkte jag hem och åt, åkte tillbaka för att gå på svenska lektion och jobba inför muntlig presentation som vi ska ha på måndag. Efter det bar det av till körskolan för teorilektion om landsväg och motorväg och sedan hoppade jag på bussen ut till Vargön för att vara med på sista halvan av symfonirepet. Vi ska ha konsert på fredag så jag kände att jag verkligen var tvungen att åka dit, hur liten stund jag än kunde vara där.
Nu är jag nyduschad och jättetrött och tänker gå och sova på momangen!
 
Löjtnantshjärtan håller på att slå ut på stugan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela