Dreamnote

Lamm, körning, blommor, sommar

Publicerad 2013-05-12 22:39:32 i Foto, Vardag,

Nu är jag hemma från stugan igen och oj, vad jag ska leverera bilder! Idag lite från mobilen, imorgon det jag har tagit med kameran. Jag har träffat lamm, varit ute på promenader, läst om massa genetik i naturkunskapsboken, läst om mode i ELLE, umgåtts med mamma, pappa, Sofia och Emil, solat och shoppat lite smått. Jag köpte en grön klänning, en aprikosfärgad(?) blus i spets och en plånbok, äntligen, för jag har letat efter en länge!
 
Bilderna uppifrån och ner är blommande träd i Lidköping, blå- och vitsippor i skogen och ett sött lamm som sprang fram till mig och pappa tillsammans med sin mamma, sin kompis och dess mamma. Gud vad gulliga får är, de är så mysiga, lurviga och rofyllda. Man känner sig så lugn och harmonisk när man tittar på dem. 

Kommentarer

Postat av: Samuel

Publicerad 2013-05-13 12:24:18

FINA!!!!!

Svar: Tack så mycket! :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela