Dreamnote

Ko-mpisar

Publicerad 2013-05-26 20:13:16 i Foto, Vardag,

Jag och mormor gick på promenad, vi tittade på ett päronträd som var översållat med blommor och jag lockade till mig några kalvar och gav dem lite gräs att smaska på. Speciellt en av dem var jättesöt, han var lite mindre än de andra och mer vit också, jättesöt. Så ko-m det sig att vi fick nya ko-mpisar idag.
#ordvits. #haha
 
Ser ni den lille i mitten som på andra bilden har lite gräs utstickandes i mungipan? Det är min gullegris. Hihi! Titta på den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela