Dreamnote

Film

Publicerad 2013-05-08 22:29:01 i Böcker, film & musik, Vardag,

Har precis tittat på en film, LOL. Jag tittade på den i höstas också. Den är väldigt bra, var lite skeptisk först när jag hörde att Miley Cyrus var huvudrollen, men hon är faktiskt väldigt bra. Och Douglas Booth som är med är ju också sjukt bra. Och snygg. Dessutom är massa bra musik i den som jag har hört förut men aldrig vetat vad låtarna heter, så jag tittar på eftertexterna nu för att leta upp dem. Speciellt två som jag har hittat är väldigt bra:
 
Somewhere only we know - Keane. Den är magisk på något sätt. Asbra! Lyssna på den!
The Big Bang - Rock Mafia. Rikigt gött groove.
 
Väntar på att Emil och Sofia ska komma, deras tåg hit har blivit megaförsenat. Tänkte nog ta en dusch nu också.
Vi åker till stugan imorgon! Vi ska vara där hela helgen. Blir nog gött. Om det inte regnar hela tiden... Då kan jag väl i och för sig plugga mycket. Eller nåt. Hoppas det inte regnar i alla fall. Man kan ju plugga utomhus också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela