Dreamnote

Underbara farmor!

Publicerad 2013-03-17 19:49:46 i Vardag,

Firade ju min farmor igår som fyller 80 år idag, grattis till henne! Vi var där hela familjen och sov över också.
Det var så länge sedan jag träffade henne och farfar så det var mysigt.
Jag gjorde en marsipanros till tårtan åt henne och vi hade det väldigt trevligt. 
 
Idag när vi kom hem därifrån (jag sov en ganska stor del av bilresan) så åkte jag och pappa ut och övningskörde. Det går framåt. Och jag känner mig så himla nöjd när jag gör saker som jag ska, men desto sämre känns det när det inte går bra. Nu ikväll åt vi massa god mat! Mamma och pappa är så himla bra på att laga mat. Förrätten var kokta polkabetor (smakar som vanliga rödbetor) getost, valnötter, honung, balsamicogrejs och lite sånt, jättegott! Sedan blev det potatisgratäng och lammkotletter med en sallad till. Också det var supergott.
 
Så idag blir det bara matbilder, hoppas ni blir läskade! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela