Dreamnote

Två läxfria veckor!

Publicerad 2013-03-07 19:40:48 i Vardag,

Å, det ska bli så skönt. Två veckor med bara musikal, inga läxor, inga lektioner, inga prov.
Idag hade jag matteprov. Jag tror i alla fall att det inte gick så jätte dåligt. Jag vågar inte säga att det gick bra, men lika dåligt som det förra provet gick det inte i alla fall. Herregud, då hade jag ingen koll alls på vad jag höll på med! Insåg jag efteråt när jag fick tillbaka provet. Men idag, idag gick det nog helt okej.
Sista läxan på två veckor är till franskan imorgon. Sedan ska vi också skriva en uppsats om någon på 1800-talet (Jane Austen blir det i mitt fall) i historian. Men den uppsatsen ska in om två veckor. Det kommer ju såklart vara en hel del att göra under både dagar och kvällar med musikalen, men läxorna? De finns inte. JIHO!
 
Jag har lagt upp en och håller på att lägga upp en till film från Killers-konserten på facebook. Eftersom de flesta av er som läser här förmodligen är vän med mig på facebook så säger jag såhär: Gå in och kolla! Det är AWESOME!
oavsett om man gillar Killers/hört låten tidigare eller inte :)
 
Min godnatt ritual de senaste dagarna har varit att antingen kolla på en film med Killers eller lyssna på skivan.
Förresten, jag lyssnade massor på Coldplay igår också, insåg att det var så längesedan jag lyssnade på dem, och kände att jag behövde ett litet avbrott i Killers-hysterin. Ska beställa tygpåsen idag! :D
 
Nu blir det te, mackor och kokt ägg, senare antikrundan och franskaglosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela