Dreamnote

Musikalrep!

Publicerad 2013-03-13 21:48:26 i Vardag,

Repetitionerna till musikalen går riktigt bra, idag satt jag mest och tittade på när de andra repade. Det börjar kännas att det snart är föreställningar. Och det börjar kännas som att vi är redo för det. Hittills har vi repat utan myggor med bara piano som ackompangemang, imorgon kommer hela musikalorkestern och så får vi myggor.
Det är lite som att ha lov. Inga läxor, skönt och lugnt, även om det är långa dagar. Men jag hade gärna haft lite mer att göra i musikalen, jag är inte med någonting i andra akten, förutom allra sista låten. Menmen, det är ju inget jag kan göra något åt nu.
 
Jag har haft tid till mycket nu som jag inte har haft tid till på ett tag. Jag har börjat på ett blyertsporträtt, jag målar av ett ansikte ur ELLE. Jag har inte gjort ett noggrant porträtt på två år! Appropå ELLE har jag också haft mer tid än vanligt till att läsa de  de senaste dagarna. Underbart!
 
Sofia fyller 18 år idag, och Åsa var så himla snäll så hon hade bakat kladdkaka till henne! Det var Non Stops på som var formade till ett S i mitten, så knäppa som vi är så skar Linnea ut hela S:et till Sofia så det blev ett vackert runt hål i mitten! Så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela