Dreamnote

Melodifestival och schlagerfest hos Sofia!

Publicerad 2013-03-10 11:04:35 i Foto, Vardag,

Igår städade jag lite på mitt rum (notera, lite) och så övningskörde jag med mamma.
Det gick faktiskt riktigt bra med körningen, på det allra mesta i alla fall. Det är skönt när man känner att lektionerna gör skillnad. Sedan åkte vi hem och så gjorde vi oss iordning, mamma och pappa skulle på 50-årskalas och jag skulle på schlagerparty slash 18-årskalas hos Sofia. Det var jättekul! Det blev Jag, Sofia, Linnea, Hannah och Olivia.
Jättego kväll!
 
Jag ska alldeles strax dra iväg till ett söndagsrep med musikalen, 12-17. Är inte jättetaggad, hade hellre städat klart mitt rum eller lagt mig i sängen under täcket och bara myst. Hellre städat? Ja, då är man hemma i alla fall.
 
Taggade i soffan precis innan det börjar!
 
Var tvungen att dokumentera lockarna innan jag åkte dit. De brukar alltid bli helt platta på en timma.
Otroligt nog så höll de sig hela kvällen!
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela