Dreamnote

Battle Born

Publicerad 2013-03-05 17:49:55 i Böcker, film & musik,

Lyssnar på the Killers och tänkte börja skriva på ett repotage som ska in idag i svenskan.
Jag har redan skrivit en hel del, men det behövs lite mer jobb. Så har jag också räknat en del matte.
Vi ska ju ha prov på torsdag. Jag lär få plugga hela kvällen både idag och imorgon. 
 
Alltså, jag lyssnade i princip hela tiden på Killers innan jag åkte till Malmö, men nu är det  bara Killers som jag känner för att lyssna på. Det finns inte plats för annat i hjärnan. Inte ens Coldplay. Känns lite konstigt på något sätt. Men... så är det bara.
Det är ju alltid låtar man får en helt ny känsla av när man har sett dem live, till exempel upptäckte jag att jag fullkomligen älskar the way it was, och battle born togs till helt nya höjder!
 
Jag och Åsa hade förresten spanat in en tygpåse på deras nätbutik som vi hoppades att de skulle sälja på konserten, men det gjorde de inte, så jag tänkte beställa den. Jag måste köpa deras skiva 'hot fuss' också känner jag. Det finns ju massa bra låtar på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela