Dreamnote

Tisdag

Publicerad 2013-06-04 18:47:50 i Vardag,

Jag hade bara en lektion idag. Eller ett prov snarare. Muntliga delen i mattenationella.
Förra veckan fick vi ett tal som vi skulle lösa, idag skulle man redovisa det för varandra och läraren i små grupper. 
Det gick bra, jag skrev på tavlan och trodde att jag höll på att snurra runt och prata strunt, men han sa att jag fick full poäng. Vilket jag verkligen behövde! Det var väldigt skönt. Nu får jag bara vänta och se vad för betyg jag kommer få.
Efter provet åkte jag och handlade lite mat och sånt och cyklade sedan hem så fort jag kunde för att ta en ibumetin, för den jag hade tagit på morgonen började släppa. Inte gött att ha ont i magen och cykla som en dåre måste jag säga.Vi hade egentligen ensembleuppspel sedan, men jag såg ingen mening i åka dit och bara sitta ner och ha ont i magen och lyssna på andra i två timmar, när jag kunde vara hemma ute i solen och ha ont i magen istället.
 
Jag joggade förut. Igår kväll planerade jag att jag skulle ut och springa idag. Vid lunch idag ändrade jag min tanke till eventuell promenad. Men eftersom jag kände att vilan och tabletterna hjälpte så gav jag mig ut på en tur ändå. Det var faktiskt skönt. Jag är så förvånad över mig själv när jag säger att det var skönt med en joggingtur. Hm. Konstigt.
 
Inte de finaste foton man kan  lägga upp, men den första är i alla fall på de lila bollarna som alltid brukar fylla rabatten nedanför altanen hemma såhär års. Den andra är från min joggingtur, så svensk som jag är var jag tvungen att fota för det var fint. Man kan inte se det men två rådjur står en bit bort.
 

Kommentarer

Postat av: Kungen

Publicerad 2013-06-05 19:18:43

Haha, just där brukar jag också stanna och fota när jag springer! :-D

// Kungen
www.foursongsandafight.blogg.se

Svar: Man kan ju inte stanna, får ju fota i farten! :D
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela