Dreamnote

Midsommarhelgen

Publicerad 2013-06-23 21:33:18 i Vardag,

Hej! Jag har varit på stugan över hela midsommar, tillsammans med mamma, pappa, Sofia, Samuel, Ida och mormor.
Det har varit väldigt roligt, vi har gjort så mycket så jag är helt slut.
Vi har för det första gjort midsommarstång och kransar, ätit midsommarlunch och tårta, varit på kinnekulle, tittat på film, gått på promenad, åkt till Läckö slott, och massa annat.
Jag har tagit massor med foton, som jag tänkte lägga ut några i taget. 
Eftersom jag börjar jobba klockan 7 imorgon måste jag sova nu för att motverka zombie-effekten så mycket som möjligt, så jag hinner inte fixa så många bilder. Ni får ett smakprov på mig och syster Sofia i våra kransar.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-24 14:43:55

Ähähähä, vi var också på Läckö. I söndags, kikade på Klum utställningen!

// Ninja Glenn

Svar: Klum? Den såg inte vi, vi tittade på naturrummet! :) Ska nog kika på utställningen en annan gång i sommar.
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela