Dreamnote

Före/efter tandläkaren

Publicerad 2013-06-07 23:18:06 i Vardag,

Okej, tänder är väl inte det mest intressanta man kan titta på, men nu får ni göra det ändå.
Jag har faktiskt lagt ner lite tid på att fixa en före/efter bild på mina tänder.
När jag var hos tandläkaren för två/tre veckor sedan frågade tandsköterskan om jag var nöjd med mina tänder efter att jag hade haft tandställningen. Då sa jag "Jaaa..." men kom att tänka på att jag hade pratat med min tandläkare på tandregleringen om att man kunde slipa ner min ena framtand som var lite längre än den andra.
Så jag sade det, att den ena framtanden är längre än den andra. Min tandläkare och tandsköterskan tittade närmre på mina tänder och konstaterade att jaaa, jooo, lite längre är den allt.
Så kom det sig att jag fick en ny tid till den här veckan för att slipa ner den och ta bort lite tandsten som lätt blir till för att jag har trådar bakom tänderna uppe och nere.
Det är också därför jag nu visar upp mina tänder före och efter för allmän beskådan.
Jag känner mig nöjd med resultatet. Det är ju definitivt bättre nu än innan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela