Dreamnote

Trött...

Publicerad 2013-01-27 14:52:14 i Allmänt,

Idag vaknade jag 9.40. Jag var förvånad över att den var så lite, för när jag vaknade så trodde jag att
klockan åtminstone var 10.30. Jag var så fruktansvärt trött igår när jag lade mig. 
Jag har ingen aning om egentligen hur jag kunde vara så trött för jag hade inte gjort så mycket att jag borde
ha känt mig trött och jag hade inte heller gjort så lite att jag skulle kunna vara trött för det.
 
Igår såg jag på filmen Ego, som precis har haft premiär,tillsammans med Johanna och Elin.
Den var bra! Riktigt bra. Storyn hade kunnat bli väldigt klyshig men den blev inte alls det.
Bra skådespel, många bra repliker, lite konstiga låtval ibland... men det var lite roligt.
Jag skulle nog ge den 3.5-4 stjärnor.
 
Min oboe fick ett fel på sig i veckan, och jag och Anna (min lärare) kunde inte hitta exakt var lösningen var,
så jag var tvungen att ringa och boka tid för lagning, pappa skulle ändå till Göteborg i fredags
så då kunde han åka förbi och lämna in den. Han fick med den hem samma dag, så det måste ha varit något
jättelitet och irriterande som vi missade. Jag trodde att det skulle bli tre gånger så dyrt som det blev,
så jag var otroligt lättad! När jag lämnade in min förra oboe för att byta ut en pytteliten sak så kostade det 313kr,
och den här reparationen kostade 314kr, så jag blev ju nästan chockad!
Dessutom fick jag bytt en kork på den där man sätter ihop delarna, som jag har tänkt att boka tid för att byta i
evigheter så det var skönt. 
 
Jag förstår inte vad jag har gjort, men nu plötsligt har det börjat bli olika storlek på texten
när jag skriver. Hjälp någon?
 
En bild på min lille oboe och efterrätten hos Victoria i fredags!

 
 
 

Kommentarer

Postat av: Fia- C A P A L L S . S E

Publicerad 2013-01-28 08:41:20

Texten är inte i olika storlek just nu, men det kan vara så att texterna blir i olika storlek, om du tex klistrar in en text från word. Ibland kan det funka att istället gå in i HTML-redigeringen. Den knappen är mellan en bild av "Omega" och texten Remby :)

// Fia - C A P A L L
www.capalls.se

Svar: Jag har inte klistrat in något :( Ska man skriva där i då? :)
Hanna Svensson

Postat av: Fia- C A P A L L S . S E

Publicerad 2013-01-28 10:40:23

Japp! :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela