Dreamnote

Ny design!

Publicerad 2013-01-31 18:17:58 i Allmänt,

Ja, min syster tog på sig att fräscha upp lite, jag blev glatt överraskad när jag gick in och tittade på vad hon
hade hittat på. Det är inte riktigt klart än, men snart så :)
 
Jag har skickat in mitt historia-arbete med annonserna jdag. Jag vet inte alls om jag kommer få bra eller dåligt
omdöme på det. Men jag känner mig ganska nöjd, det har varit spännande att titta på gamla tidningar!
Nästan som att åka tillbaka i tiden. 
Det är alltid spännande att ha historia med Stig, man vet aldrig vad för historia han ska berätta när man kommer dit, 
idag pratade han om sin inflyttningsfest han hade i helgen. Det var minst sagt... intressant.
 
Hm.. Nej, jag måste göra mina franska-glosor nu, har massa att plugga på till imorgon!

Kommentarer

Postat av: Fia- C A P A L L S . S E

Publicerad 2013-01-31 19:59:24

Haha, hörde att Tuominen var där, och de hade käkat hjärta eller något...? xD

// Fia - C A P A L L
www.capalls.se

Svar: Hahaha! Typ lammhjärta eller något xDHan hade sagt till Stig att han hade kvar blodsmaken av hjärtat dagen efter!
Hanna Svensson

Postat av: Samullll

Publicerad 2013-02-01 08:11:41

inte sugen på min design. haha.

Svar: Vadå? :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela