Dreamnote

Måndag

Publicerad 2013-01-14 18:04:06 i Allmänt,

Det var en väldigt trevlig helg i Uppsala med Sofia, mamma och pappa.
Vi gick på musikalen Sound of music i sing along version. Det var jättekul!
Hela publiken tog i från tårna på flera ställen, dessutom var det ju väldigt bra skådespelare och sångare.
Efteråt gick vi på restaurang och åt massa god mat, vi blev till och med FÖR mätta!

Tidigare på dagen så shoppade vi också och åt kaffe och semla på ett kafé.
Sedan på söndagen åkte vi till IKEA en sväng och som vanligt när man är på IKEA kom vi ut med
betydligt många fler varor än vad vi hade tänkt när vi gick in.

Kommentarer

Postat av: samuel

Publicerad 2013-01-14 19:35:10

inga bilder ?

Svar: Nej.... Jag hade inga.
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela