Dreamnote

Londonhotell och flyg - bestämt!

Publicerad 2013-01-19 22:10:17 i Allmänt,

TJohO! Till slut har vi bestämt oss för att ta det vi har tyckt om allra mest och längst och som vi fastnade för 
första gången vi läste om det. Jag snackar om London med mina två bästa vänner Johanna och Matilda.
Vi ska dra till London tillsammans i sommar och vi stannar 6 nätter. Det ska bli så otroligt kul att göra det här
med mina tjejer! Matilda ska boka imorgon, hela grejen känns så mycket närmre nu. Vi har pratat om det
länge och nu när detäntligen är bestämt på riktigt så är det mer verkligt.

Nu ikväll kollade jag på Coldplay Live 2012 DVD:n som jag fick hem för ett tag sedan. Jag har inte tittat på den 
innan så det var dags nu. Det känns konstigt att jag, så fort jag hör en låt med dem, får känslan tillbaka som jag
fick när jag såg dem live. När jag tittade på DVD:n var det som att jag var tillbaka på Stockholm stadion.
Det är mäktigt :) 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela