Dreamnote

Jag känner ÄNTLIGEN!

Publicerad 2013-01-08 16:55:07 i Allmänt,

Ja, till slut, efter alldeles för lång tid, ska jag iväg till gymmet! Jag har inte varit där på hur lång tid som helst.
Ända träningen sedan i höstas har varit mitt cyklande fram och tillbaka till skolan, volleybollen och lite träning
med pilatesboll här hemma. Ja okej, när jag lägger så låter det inte så väldigt lite, men jag har längtat efter
att börja träna sedan jag blev sjuk efter nyår.
Det är inte något nyårslöfte, kan jag lova, eftersom min tro på nyårslöften är så låg att jag inte skulle hålla det.
Det är mer så att jag bara inte kan hålla mig därifrån längre, inte för att jag har behövt anstränga mig för att sitta
hemma istället. Men nu måste jag bara, annars får jag inte ner en enda julgodis till. 
Nog om mina anledningar att gymma. Onödig text.
 
Jag har i alla fall räknat lite matte idag. Jag fattar faktiskt det jag håller på med, men det går inte fort framåt.
När jag bläddrar framåt i boken och ser hur mycket jag måste göra innan provet som är... allför snart, så hisnar jag.
Det är helt sjukt mycket! Även om hälften är genomgångar, så måste man ju faktiskt läsa igenom allt det ändå
för att kunna göra uppgifterna. HJÄLP!
Så jag springer till gymmet nu istället, för att slippa tänka på det.

Och så lyssnar jag på Sweet rose av Matt Costa, för den gör mig på så himla bra humör och får mig att tänka
på min halvtokiga och härliga syster. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela