Dreamnote

Historian

Publicerad 2013-01-16 19:52:12 i Allmänt, Foto, Vardag,

Imorgon har vi ett megafett historiaprov, som jag försöker plugga till nu.
Jag kom in i ett jättegött flow förut idag innan jag åkte till skolan, så jag tänkte ta upp det igen.
Det jobbiga är att jag vill göra massa andra saker istället för att plugga historia, även fast det är ett av mina
favoritämnen. Jag vill läsa i min franska bok och se om jag förstår mer än jag tror, eller om jag inte förstår alls.
Jag vill läsa i svenska-boken för att se om det går, eller inte.
Jag vill plugga matte för jag har ganska stor panik för provet på tisdag.
Men ändå måste jag göra historian, det kommer kännas som en befrielse imorgon när jag har gjort det.
Då kan jag istället fokusera på det andra, till exempel franska-glosorna till fredag som jag inte nämnde nyss.
Hur jag ska lära mig 60 glosor på en dag är för mig en gåta... men gåtor är till för att lösas.

Jag tänkte att en favorit i repris inte är så dumt, så det får bli två av bilderna på farmor och farfars kattunge
från förra året. Den var så himla söt! Det är Sofia som klappar den :)



Kommentarer

Postat av: samuel

Publicerad 2013-01-18 08:21:45

den svartvita är superfin. Synd att ljuset kommer från tröjan in i ögonen på den översta bilden, annars är den fin också!

Svar: Tack! :D Jag blev faktiskt väldigt nöjd med dem!
Hanna Svensson

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-01-18 17:40:24

Gulligulligull! Tänk om dom var så små hela livet, då hade jag kunnat ha den med mig överallt :)

Svar: Ja, det hade jag ju inte haft något emot... :)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela