Dreamnote

Första inlägget i år!

Publicerad 2013-01-01 16:46:39 i Allmänt,

Hejhej! Gott nytt år och god fortsättning får jag väl börja med, det är ju så man brukar börja.
Jag kan fortsätta med att säga att jag hade en väldigt trevlig kväll/natt igår (idag?).
Vi träffades nio tjejer och åt jättegod mat hos Åsa och pratade och spelade twister.
Det var lite spännande i och med att alla hade klänning på sig, haha!
Sedan tog vi bussen in till stan och gick till en nyårsfest. Där var det också kul, vi träffade en del kompisar och pratade och sådär.
Gick inte hem så väldigt sent, det var bara skönt för Matilda hade ont i huvudet och jag var/är förkyld.
Imorse vaknade jag med huvudvärk, halsont och täppt näsa, samt ont i ögonen (som alltid är ett tecken för mig att
jag är och kommer förbli förkyld ett tag). Hm, inte så kul start på året, men det är bara att kurera sig!

Jag har knappt reflekterat över att det är ett nytt år. Jag tänkte knappt på att det skulle bli nytt år innan.
Det var ingen mäktig "nu är det ett nytt år, skönt med en nystart"-känsla. Så kan det vara...
Jag har inga nyårslöften heller... Om det inte kanske skulle vara att jag ska sticka klart min tröja.
Verkar som en bra idé ändå. Men annars är det inget alls jag vill lova mig själv. Känns inte som någon idé för mig, 
eftersom jag inte ser det som ett obrytbart kontrakt som man helt enkelt måste hålla när man väl har avlagt löftet.
På ett sätt kanske det hade varit bra om jag hade känt så, tänk vad jag hade kunnat åstadkomma!
För om man inte hade lyckats fullt ut skulle man ju ändå ha försökt.

Jag har försökt ladda upp bild på mobilfodralet jag har sytt via mobilen, det brukar fungera andra gången man
försöker ladda upp bilden men den här gången gjorde det inte det. Jag har inte orkat ta upp datorn förrän nu så
det är därför det har dröjt lite med inlägg.
I alla fall så sydde jag mitt mobilfodral i söndags, jag blev väldigt nöjd! Mamma fick hjälpa mig lite med hur man
ställer in symaskinen (har knappt sytt på den maskinen innan) och också lite med bandet. Det var väldigt snällt!
Annars så har jag gjort det själv. :) Så här ser det ut:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela