Dreamnote

Wihii, nu är vi framme!

Publicerad 2013-02-16 18:35:10 i Allmänt,

Nu har vi efter en lång resa på 75 mil anlänt till den mysiga fjällstugan i Bydalen som vi ska tillbringa en vecka i. Sofia åkte tåg från Uppsala så hon har varit här sedan halv elva ungefär och värmt upp stugan. Hon har dessutom tänt en mysig brasa. Vi ska sätta oss och äta lite grann, men jag är fortfarande mätt sedan lunchen så jag får nog inte ned så mycket.

Resan gick bra, efter tre chaufförsbyten så kom Samuel och Ida på den briljanta idén att vi skulle byta sida att sitta på för vi fick så ont i våra stackars ändor när vi lutade åt samma håll så länge. Då blev det bättre.

Hörs imorgon efter första dagen på skidor!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-23 16:58:04

Hahah! Snedlutad träsmak :) ja jag åkte ju scooooter!

Svar: Ja, vissa har det ju gött ;)
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela