Dreamnote

Vill inte bli sjuk!

Publicerad 2013-02-15 16:07:19 i Allmänt,

Alla är sjuka nu. På genrepet i onsdags inför Stevie-konserten var hela 20 pers borta av 60 stycken. 
Det är en tredjedel! Jag är så himla rädd för att bli sjuk, ska ju sitta i bil i tolv timmar imorgon och åka skidor hela veckan så jag får verkligen inte bli sjuk. Jag känner efter hela tiden om jag är sjuk och jodå, jag fryser och är varm om vartannat. 
Jag är mitt uppe i packningen, jag vet inte hur långt jag är på vägen och jag har inte riktigt energi till det. Men jag måste ju. Jag taggar så för resan, fast känslan går ner lite av rädslan för att ligga i sängen och vara sjuk hela veckan i Bydalen. Men det kommer jag inte bli. Håller tummarna för det.
 
Ehm... ja, Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela