Dreamnote

Värmestugan

Publicerad 2013-02-19 11:41:04 i Allmänt,

Sitter och vilar mig lite i värmestugan, trodde att jag var lite bättre idag, men mår ungefär som igår. Inte jättebra att åka för mycket med feber. Men som vi har sagt: jag har i alla fall inte influensa!

Idag snöar det ute, precis som igår, och på toppen är det dimma, precis som igår. Det är lite kallare idag. Vi ska snart äta lunch, det blir grillning, vi har små paket med tortillas med tacofärs i som vi lägger på grillen. Jättegott!

Det är så kul med det här att åka till samma ställe varje år, för man känner igen andra stammisar, speciellt de som äter i värmestugan. Hittills har vi i alla fall sett några. Det är 15e året vi är här har vi kommit på. Det är så perfekt för just i år är första gången på jättelänge som vi alla tre; jag, Sofia och Samuel är med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela