Dreamnote

Torsdag

Publicerad 2013-02-28 15:46:06 i Vardag,

Vi skrev halva naturkunskapsprovet idag. Det gick helt okej, tror jag i alla fall. 
Jag ska ut och övningsköra med mamma senare, har inte kört med henne på ett tag, så det blir kul!
Jag ska ha lektion på måndag så jag måste öva lite innan. 
 
Ska vila lite och försöka plugga mer ikväll, dessutom packa för helgen. Vi ska ha matteprov nästa vecka och jag är
inte alls redo... Jag tänkte ta med mig böckerna så att jag kanske kan plugga lite på tåget, vi åker ju ändå typ 8 timmar sammanlagt tur och retur, så något måste man väl göra. Förutom lyssna på the Killers och sova kanske då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela