Dreamnote

Softhelg

Publicerad 2013-02-03 17:18:59 i Allmänt,

Det har varit en väldigt lugn helg. Och det har varit skönt. Igår städade jag mitt rum och läste lite i Werther,
som jag ska läsa i svenskan. Vi tittade på melodifestivalen på kvällen. Efter melodifestivalen var det seriestart
för en serie som heter Mr Selfridge, det tittade vi på också. Jag tyckte att det var rätt bra, men mamma och
pappa tyckte att det var sådär. Den utspelar sig på början av 1900-talet, jag älskar ju sånt där, gammalt.
När jag tittar på filmer och serier så tänker jag lika mycket på kostymerna, kulisserna och fotot som jag tänker på handlingen.
 
Idag var jag och mamma på Överby för att handla in lite saker vi behöver till bydalen. Å, det ska bli så kul!
Jag köpte en underställströja, mamma köpte en buff och lite annat. Vi var på alla sportaffärer på hela Överby,
men ingenstans fanns rätt storlek på Hestras ullinnervantar. Nu hoppas vi på att Sofia ska hitta det någonstans i Uppsala.
Jag köpte också en tränings t-shirt som lite motivation för att komma igång på riktigt med träningen på friskis.
Tänkte mig att jag skulle åka dit imorgon och gymma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela