Dreamnote

myskväll med mamsen

Publicerad 2013-02-12 19:07:37 i Allmänt,

Ikväll blir det bara jag och mamma hemma, pappa skulle på bandy ikväll.
Jag köpte semlor förut på Nordfeldts som vi ska äta, jag är så himla sugen så jag vill äta upp dem nu!
Den som väntar på något gott som man säger.
 
Jag vet inte riktigt hur det gick på uppspelet idag. De sade några skalor som jag skulle spela, mest harmonisk moll, och det gick väl relativt bra. Styckena jag spelade gick också ganska bra kände jag, inga större fel. Men jag gillar inte uppspel. Det känns så jobbigt. Hemma kan jag spela allt rätt, på uppspelet sedan är det som att någon slår en knut på snabeln och så blir det fel.
 
Det ända jag tänker på är att det är sportlov snart och då är det bara att må bra som gäller.
Helt galet egentligen att man ser så mycket fram emot en bilresa på 12h enkel väg, men det är ju lite det som är grejen. Bydalen hade ju inte vart samma sak om det hade varit en, två eller tre timmar bort.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-12 21:38:28

Vet att det kanske är lätt för mig att säga men du försök att inte ta allt det där på för stort allvar. Du gör så gott du kan, mer förväntas inte. <3

Svar: Tack syster, det betyder mycket! <3
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela