Dreamnote

Miss Atomic Bomb

Publicerad 2013-02-09 15:05:12 i Allmänt, Vardag,

Nu har jag letat runt bland bilder i datorn, jag har funderat och funderat på vad jag ska skriva.
Men ingenting dyker upp. Det kommer väl snart.
Tre veckor kvar till Killers i Malmö nu. Är taggad till tusen!
Länkar videon till Miss Atomic Bomb från deras nyaste album Battle Born här nedan:
http://www.youtube.com/watch?v=Qok9Ialei4c
 
Jaha, där hände det något. Pappa ropade som en galning från nedervåningen att jag skulle komma.
Jag sprang ner och halkade runt på golvet allt vad mina raggisar förmådde och det visade sig vara ett par
ganska ovanliga fråglar som heter stjärtmesar som var på besök. 
 
såhär söta var de (bild från google):
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-11 09:14:24

Åh! Vill också se fina fåglar :)

Svar: Mm, pappa sa att han bara har sett dem tre gånger i sitt liv :) De stannade bara jättekort, så det är inte konstigt om man har missat dem många gånger.
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela