Dreamnote

Håltimma!

Publicerad 2013-02-01 11:36:34 i Allmänt,

Sitter i cafeterian för jag har en megasuperduperlång håltimma, från 9.35-12.50.
Så jag, Sofia, Linnea och Hanna har slagit oss ner här och tagit lite kaffe och macka.
En damsugare har slunkit ner också.
Sedan kom Therese förbi också och sitter här nu, hon har också håltimma.
Håltimmor borde egentligen tas bort, inte existera längre. Det hade varit så mycket bättra att slippa dem och sluta
tidigare istället. Ha bestämda tider och längd på alla lektioner. Okej, det kanske låter jobbigt, men det är så
mycket bättre en att vara tvungen att vänta hela tiden. 
 
Snart blir det mat, sedan 40 min engelska och sen hem!!

Det här är min drömklocka just nu... Det är Michael Kors liksom. Så himla snygg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela