Dreamnote

Äta snyggt?

Publicerad 2013-02-06 11:59:26 i Allmänt,

Undrar om det finns någon som faktiskt äter snyggt? Och undrar hur de gör?
Det finns ju folk som har fobi för att äta inför andra människor.
Typ i en matsal eller i en stor restaurang, där folk sitter och tittar på en.
Jag kan väl känna mig lite obekväm när någon följer varenda rörelse jag gör när jag äter,
men det är ju inte speciellt ofta det händer. Jag menar, i de flesta fallen så har de ju sin egen mat att äta upp...
 
Hur man äter beror ju också på vad det är för mat. Till exempel glass, det är en såndär sak som man kan äta snyggt. Däremot soppa... Det berömda soppsörplandet. Och pommes frites! Eller när man får för mycket på gaffeln så man måste gapa som en apa. Det är ju... Snyggt.
 
Sånt funderar jag på.

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-07 15:55:09

Sushibitsar som är lite stora.. tänk på den.

Svar: Hahaa! Den är go också!
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela