Dreamnote

Slask och is

Publicerad 2013-12-10 16:37:37 i Vardag,

idag åkte vi skridskor i skolan. Det var nog första gången på länge jag faktiskt har tyckt att det var roligt. 
Jag har alltid fått ont i fötterna efter en kort stund, men idag gick det bra! Det var dessutom skönt att bara glida och åka runt, runt arenan, rätt kul när man får lite flyt på det. 
 
Snön smälter bort, det är slask ute. Bildbevis på't. Jag värmer mig i kylan med en tröja som mamma har stickat, den är supermysig, och så dricker jag honungsvatten för min harkliga och onda hals och tar tabletter för mitt onda och sega huvud, det är så tråkigt att vara förkyld. Just den veckan då jag verkligen måste vara frisk. Med oboeavslutning idag, konserter med symfonin på torsdag och fredag, och såklart luciatågen med estetkören hela fredag förmiddag. Kurera, kurera, kurera. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linnea Helmerson

Publicerad 2013-12-10 23:45:35

Krya på dig! Jag klarar mig inte utan dig i altstämman. PUSS <3

Svar: Tack! :) <3
Hanna Svensson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela