Dreamnote

Julklapp - till mig själv

Publicerad 2013-12-06 22:24:55 i Vardag,

Köpte spontant ett par vinterkängor idag när jag var i Göteborg.
Jag åkte in för att kolla på julklappar och köpa ett par lampor till min bror, och gick förbi Nilson shoes. 
Jag har tänkt på att köpa ett par, i mina tankar exakt ett par exakt som de här! Kunde ju inte gå därifrån utan
att köpa dem, när de ändå var precis som jag hade tänkt mig. De var kanske lite dyra, men så mycket som jag 
har använt mina röda, lite tunnare kängor från Ten Points så vet jag garanterat att de här kommer användas
lika flitigt. Lurviga och goa, dessutom ekologiskt garvat läder, det känns bra för mig själv som tycker det är viktigt
med miljö och sånt. :) 
 
 
Jag kan inte riktigt förstå hur fort det snurrar just nu med allt som är på gång, det är två riktigt hektiska veckor
kvar till jullovet. Massa konserter och prov och inlämningar. Det gäller att fokusera och ta sig tid för att varva ner.
Jag är inte så bra på det här med stress, när det är för mycket stora grejer på en gång. 
Men jag hoppas i alla fall att jag ska bli lite aktivare med bloggandet igen framöver. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela