Dreamnote

Dagen i Göteborg

Publicerad 2013-12-15 16:16:41 i Vardag,

Så, jag, Matilda och Johanna åkte till Göteborg igår. Vi gjorde lite julshopping och tittade på Hobbit i 3D på Bergakungen. Det är ju de bästa effekterna som finns i hela världen på Hobbit- och Sagan om Ringen-filmerna, så som den filmnörden som jag är så blir jag ju lycklig bara över det. De har dubbelt så många bilden per sekund, jämfört med andra filmer. Dessutom älskar jag hur humor blandas med allvar och han som spelar Bilbo är ju underbar!
 
FRAMFÖRALLT igår, så lämnade jag in det som skolan hade samlat ihop till musikhjälpen.
Musikhjälpen har jag haft på hela dagen idag i högtalarna här hemma, sista dagen idag ju! Jag har blivit så taggad till att göra mer. Jag skickade in 50kr igår också och önskade en låt, som inte har spelats, men pengarna har kommit fram och det är ju det allra viktigaste! 
 
Nu är jag också klar med alla mina julklappar, nu ska de bara få ett omslag och kort med eventuella rim på. Det är tredje advent idag, så det blir att tända tredje ljuset ikväll!
 
 
                                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela