Dreamnote

Teater

Publicerad 2013-04-24 20:29:16 i Vardag,

Idag hade vi två föreställningar till på morgonen. Om jag ska vara ärlig så var jag väldigt opepp(?) på att ha föreställningar i måndags, men nu har det blivit mycket roligare. Jag känner mig mer trygg i rollen och vet precis vad och hur jag ska göra. Man kan ta ut svängarna lite och improvisera runt manuset. Jag tror inte jag har sagt exakt samma saker en enda gång.
Nu ikväll har jag räknat matte och plötslig tyckte jag håret var i vägen så slängde ihop den där frisyren där nere. Jag blev så chockad när jag tittade i spegeln över att det faktiskt blev ganska bra. Så jag fotade det. 
Snart är det nytt avsnitt av Grey's Anathomy! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela