Dreamnote

Stress stress

Publicerad 2013-04-21 21:44:22 i Vardag,

Det har varit en intensiv övningsdag idag. Imorgon 07:30 har jag körlektion och sedan har vi två föreställningar på teatern. Det gick inte speciellt bra idag på övningarna så det känns inte så jättebra inför imorgon.
Hoppas det kommer gå bra ändå. Tänkte sitta med manuset nu en stund och skriva lite anteckningar,
samtidigt som Hot Fuss får vara på, för att peppa upp mig lite. 
Hade tänkt leta upp mina shorts på monkis hemsida men hittade dem inte. så det blev en bild på klänningen jag köpte istället! Får väl fota shortsen själv någon dag! Ta da:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela