Dreamnote

Sitter i solen hos farmor och farfar

Publicerad 2013-04-02 13:57:26 i Vardag,

Igår åkte vi hem från stugan, vi stannade och drack te och åt bulle hos mormor på vägen. Sedan på kvällen gick jag och Johanna intill Matilda, satt och pratade till sent på natten, vi gick hem vid halv 1!
jag ställde klockan på 08:05 för jag skulle åka till farmor och farfar, och det var med ansträngning jag stängde av alarmet och gick till duschen. Nu är jag i alla fall här, vi har fikat och nu sitter jag i solen och göttar! :)
bild på

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela