Dreamnote

Sista föreställningen

Publicerad 2013-04-29 22:15:20 i Vardag,

Idag hade jag första lektionen kl. 14:10, franskaprov! Kan stolt säga att i alla fall glosdelen gick bra: 97 av 100!
Men jag är helt sjukt nervös för att få tillbaka grammatikdelen. Usch. Men hoppas det gick bra.
 
Sedan cyklade jag till teatern. Vi hade vår sista föreställning med "Cirkus Esteticum", där jag är en flummig trollkarl som får stolar att flyga och kaniner att försvinna, och på jakt efter att trolla fram kaninerna råkar jag förtrolla mina kollegor till kaniner. Vi har visat den för alla Vänersborgs 6-åringar. Det har varit jätteroligt! Ikväll hade vi föreställning för allmänheten, det fanns både barn och vuxna i publiken. Som vanligt är det väldigt annorlunda med vuxen och ung publik, de skrattar och reagerar olika på helt olika ställen.
 
Nu är jag helt utmattad så jag hade tänkt sova, imorgon fixar jag bild på mig i min snygga trollkarlskostym. Jag har blivit otroligt bekväm i det måste jag säga! Svart kaftan, silvermantel, höghatt och lösmustasch. Man känner sig sjukt mäktig när man har en mantel böljande efter sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela