Dreamnote

Seg hemmadag

Publicerad 2013-04-15 18:51:36 i Böcker, film & musik, Vardag,

Hej. Idag har jag varit hemma. Har mått illa hela dagen. Det har varit något otroligt segt.
Jag har tittat på Skavlan som jag missade i fredags, det var så kul, skrattade nästan så jag grät.
Rekommenderar starkt! Jamie Olivers goa brittiska dialekt, och Håkan Hellströms svengelska är ju underbar. 
Dessutom en sångerska som ser folk som grönsaker/frukter och färger, Skavlan var till exempel en grön gurka.
Hon ser också gator när hon kysser folk, *hinthint*. Å, gud vad roligt det var!
 
Sedan kollade jag på Let's Dance, där de fick välja ett år eller person att dedikera dansen till.
Det var ett fint program, så jag en gång nästan började gråta själv, till och med Tony grät ju. 
 
Igår hittade pappa två strån som hade spetsat och växt genom ett torkad blad.
Man blir så glad när man ser snödropparna, och att det har varit över 10 grader i två dagar!
Vårjackan åker på och även skorna. 
 
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela