Dreamnote

Mästaren på att misslyckas

Publicerad 2013-04-13 19:19:44 i Vardag,

Man tycker ju att det borde vara omöjligt att misslyckas med genomskinligt nagellack. Baslack, sedan topplack.
Men nej, det är tydligen inte det, har jag insett. Okej, jag brukar ha någorlunda tålamod, men när det gäller nagellack... Finns inte! Det är så sjukt tråkigt att sitta och vänta på att det ska torka, så nu när jag målade, råkade jag stöta till en nagel innan det var torrt, och så blev lacket helt hoptryckt på något konstigt sätt, så det såg ut som alperna. Jag har ju tagit bort det nu och målat om, så det ser åtminstone okej ut. Menmen, det finns väl värre saker i världen att vara dålig på. Typ... stavning.
 
Snart ska vi äta, mamma och pappa pysslar med maten just nu, och jag är riktigt hungrig. "Starving" så att säga.
Dessutom så har mamma fixat med en dessert som jag redan nu vet kommer vara supergod, jordgubbar, vitchokladmousse och lite sånt. Bild kommer garanterat!
 
Ingen bild som har med texten att göra egentligen. Bara en fin port i Cefalù på Sicilien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela