Dreamnote

Konsertdag

Publicerad 2013-04-27 09:22:02 i Vardag,

Idag ska jag iväg hela dagen. Jag ska vara i Vargön kl. 11 för att repa med orkestern, som nu har ökat tredubbelt i storlek, för vi ska ha hemvändarkonsert, så folk som har spelat i orkestern tidigare får komma hem och spela med oss om de vill. Vargöns symfoniorkester har funnits i runt 30 år tror jag, så det är ju en hel del folk.
 
Senare, kl 14, är det genrep av hela konserten och sedan kl. 17 så börjar det. Så en heldag i Vargön blir det, jag får ta med mig både lunch och mellanmål. Kaffe kanske skulle vara gott?
Jag ska övningsköra dit förresten! Känns så himla skönt att ha kommit till det stadiet när man kan köra hela vägen hemifrån och faktiskt åka en rejäl runda.
 
 
Om jag hade haft pengarna till det så hade jag definitivt köpt de här, de är så fina! Michael Kors såklart.
När jag och mamma var på nk fanns massa fina Marc by Marc Jacobs också, de kommer en annan dag!
                             
                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hanna Svensson

Hej! Jag skriver om min mitt liv och mina tankar. Musik, film och mode är några av mina stora intressen så de har en självklar del på bloggen. Jag tycker också om att fotografera så jag har nästan alltid med foton i inläggen, som kompensation för mina (ibland) lite för långa inlägg. Jag har mycket att säga! Hoppas ni gillar det.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela